tirsdag 21. juni 2011

Ein vakker dag idag

Her kjem bilde av min Japanvie, eg fekk den i år og var ganske spent på om den skulle ta seg. Det gjer den og no står den så fin. Eg finn ikkje noko info om den på nettet den heiter nok sikkert noko anna men det var det som sto på lappen når me fekk den. Leitar på nette men finn ikkje noko.

Men fin er den, gler meg til den vert større og. No kjem peonane min eg har to sortar veit ikkje kva det er for dei sto her når me flytta hit. Den eine som blømer no veks ikkje noko særleg den har ikkje meir enn to blomar kvart år. Så den trivest vel ikkje så godt der den står, eg har prøvd med gjødsel og litt ekstra stell men det hjelper ikkje. Den andre står i knopp no kjem snart til å bløme gler meg til det.

2 kommentarer:

  1. Flotte bilder av busken og peoner, de var kjempefine, peonene er så utrulig vakre, min står ikke i knopp ennu, har hørt at vist den ikke kommer i blomst, står den for dypt i jorda, da e det og spa den opp og sette den høyre over jorda.....får kanskje prøve det.
    Ha en fin kveld, hilsen Lisbeth :)

    SvarSlett
  2. Hei takk for tipset det skal eg prøve :)

    SvarSlett